En dober vic, ki sem ga slišal v zadnjem času. In kako je povezan z marketingom. Se pravi vsak dober tik je nekaj posebnega v oglaševanju.
Oglaševalci se tega dobro zavedajo, pogosto pa tudi malce preveč kreativno ali ne razmišljajo, premlevajo in vse se počasi, ko naročimo pa do izvedbe malce zavleče. No ja bodimo iskreni, po pričevanju nekaterih se zavleče zelo zelo.
Ni dvoma dobra zadeva definitivno stane, seveda pa se ne seme razmišljati in tuhtati predolgo.
No sedaj pa en vic, kako se je znašel nek mesar. To je samo anekdota, katero sem slišal je pa zelo zabavna.
In tako ...
====================================================
Na vasi je bil nek mesar. Vse več pa je sovaščanov bilo že vegeterjancev in seveda je s tem mesarju tudi iz meseca v mesec kopnel promet in s tem povezan zaslužek.
Tako se je nekega dne domislil, da mora nekaj ukreniti. In ker o marketingu ni imel pojma, no oglas bolje rečeno logotip z klobaso je imel izobešen že odkar se je pomnilo.
Naredil je napis in ga obesil na izložbo svoje mesnice z napisom :
Že prvi greh Adama in Eve je pokazal, kako je vegetarijanstvo nevarno in škodljivo!
;) ja tako je če ni druge se je potrebno spomniti tudi, kar nam kdaj na kraj pameti nebi padlo.
Seveda pa je to o tem sloganu mesarja in o njegovem razmišljanju o marketingu zgolj anekdota - šala. Ni pa ravno zelo slaba, če smo iskreni. Saj je marketing ne le tiskani oglas, pač pa tudi predstavitev na spletu, medij, vizualizacija oziroma podpora trgovini pri prodaji.
1/24/2009
Slogan in marketing
Avtor lalala za oglaševanje 09:48
Oznake: oglaševanje članki
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar