1/10/2009

Nagradne igre so pravo orodje za oglaševanje

Nagradne igre so le boljše od klasičnega oglaševanja


Na strani BrandRepublic sem zasledil kar nekaj zanimivosti.

Primer Francije. Delež ki je kar 55.6 % med francoskimi spletnimi uporabniki ki so se v zadnjih šestih mesecih udeležili spletne nagradne igre ali tekmovanja. Študija je potekala v Veliki Britaniji, Franciji, Italiji in Španiji.

Nemci se najslabše odzivajo na spletne oglase, za razne stvari pogosto plačujejo kot drugi. Se pravi ima internet tam večje zaupanje. Zelo radi tudi uporabljajo spletne dražbe, kot je E-bay.

Britanci dolpotegnejo največ glasbe. 17,4 % “otoških” spletnih uporabnikov je to storilo vsaj enkrat v zadnjih šestih mesecih.

60 % španskih uporabnikov je starih od 15 do 34, zato je španski spletni najmlajši.

vir: BrandRepublic
>>povezava na njihovo stran


Še vedno pa sem mnenja da smo v Sloveniji vsaj v nekaterih stvareh kar zelo konkurenčni, če ne kje celo malce malce naprej.

Nagradne igre so vedno bolj popularne.

Če ne veste, kje bi oglaševali, da bi spletni uporabniki videli vašo nagradno igro, pa vam lahko iz lastnih izkušenj povem, da je ena najboljših opcij : www.nagradne-igre.net

Na strani je objavljenih kar veliko dobrih (seveda res dobrih nagradnih iger), ne pa celo morje nekih vprašalnikov, za katere nekateri, ki naredijo na svojih domačih straneh nagradno igro sploh ne napišejo pravil do kdaj kaj traja.

Na vašo nagradno igro pa dobite kar precejšno klikov, kar je pa tudi namen, da vi za sebe naredite promocijo in mladi so navdušeni.

No ja če imate denarja neomejeno, za vašo kampanjo pa je bolje da greste kar na TV.

Ni komentarjev: