10/17/2008

TV oglas nevarni odsek




Kreativen televizijski oglas, ki v samem gledalcu vzbudi skrb. Oglas je zasnovan za previdno vožnjo. Ni pa tako kot se zgodi dejansko nesreča pač pa v manjšem kronološkem zamešanem zaporedju.

Ob tem sem se kot strokovnjak na marketing področju vprašal, le zakaj gredo v tak koncept?

Odgovor mi je bil znan, ko sem enkrat pogledal ta zgornji oglas, sem videl, podzavestno, da sem kliknil še na eno predvajanje, tako da sem si ga ogledal še drugič. Čeprav mi je ostal v spominu in moram priznati, da ravno nimam majhen IQ. Oglas res gane.

Gledalca fascinira že dejstvo, kako ležerno se reševalci odpravijo proti cesti in zaprejo cesto gasilci, ki se tudi ob jutranji uri, kakor na nekem zelo zdolgočasenem mestu odpravijo proti še eni nalogi v tem dnevu.
Ker se vse več nesreč dogaja na cestah seveda govorimo tudi o naših cestah, se včasih že ve kje je dejansko nevaren odsek in tako uslužbenci počakajo kar na tem mestu. Dosti žalostna zgodba, sicer je pa namen pokazati v tem seveda igranem oglasu, da dejansko je oziroma se to dogaja na cestah in na nevarnih odsekih, kjer je nesreč vsako leto več.

Ni komentarjev: