9/03/2008

Spletno oglaševanje

Kakšne so možnosti in načini spletnega oglaševanja?

Načinov oglaševanja je vač odvisno za katero vrsto se odločamo.
Eden od spletnih oglaševanj je tudi CPM - iz prevoda (cost per impression) - cena na ogled.

Računalniški program šteje prikazane oglase, tako oglaševalec na straneh plača le prikazane oglase ne pa tudi neprikazanih. V novejšem obdobju so založniki - večja podjetja že prešla še na novejšo tehnologijo, ki šteje oglase, kateri se pojavijo na vidnem polju brskalnika in so tam nekaj časa. Tako naročnik dejansko plača vidne oglase.

Sicer je pa s tem tako, mogoče so nekateri tudi bistveno cenejši in boste tu pa
tam naleteli, da nekaterih nimajo teh dragih aplikacij za kontrolo ali je ali ni v vidnem polju.

Oglaševalci ponavadi preveč gledajo na sam obisk spletne strani in prikaze.

Pomembno je razmerje med obiskom in klikom na vašo reklamo. Vas ne zanima prikaz strani kjer se vrti oglas ampak, da bo čim večji delež šel na vašo stran. Nekatere strani ki
imajo podobno tematiko oziroma pravo populacijo za na vašo stran - sodelovanje
in podobno bodo več klikale na oglas na tej strani, kot če bi oglas recimo postavili
za štedilnike na stran z avtomobili. Učinek bi bil verjetno drugačen.

Cenovno se zelo razlikujejo oglaševanja, zato vam predlagamo da se posvetujete z zakupniki oz. agencijami za zakup.

Ni komentarjev: