10/21/2008

SPLETNI MARKETING

 
SPLETNI MARKETING - TER KAJ SO CILJI SPLETNEGA MARKETINGA

Vaša internet stran je lahko zelo obiskana in tudi na dobri poziciji, pa se še vedno lahko dogodi, da ljudje, ki pridejo na stran niso nujno vaši kupci. In kako rešiti ta problem?

V čem je razlog, da uporabniki ne postanejo tudi stranke naše internet trgovine in najboljši kupci?

Cilj spletnega marketinga je prav ta, da se na vaši strani poveča obiskanost oziroma bolje rečeno prava obiskanost (ljubje, ki s časom postanejo tudi vaši kupci bolje rečeno stranke).


Proces spletnega marketinga v večini zavirajo tri stvari:

1. obremenjenost ter preobremenjenost spletne strani (preobremenjenost z informacijami in , raznimi vsebinami, ki ne sodijo v ta kontekst)
2. internet stran ne vzbuja zaupanja pri potencialnih kupcih
3. napačno - in neučinkovito besedilo na strani (ni marketinško zasnovano)


Na internetu je kar velika večina strani, ki ne upoštevajo niti malo standardov, kaj šele, da bi bile odlično ter profesionalno narejene. Strani so po večini skope, niso vzdrževane informacije, katere so na spletnih straneh so netočne. V takih primerih se človek vpraša, se je potrebno iti sploh marketing. Najprej je zadeve pri vsaki stvari potrebno pospraviti pod streho (govorimo pod svojo), potem pa je čas, da se lotimo oglaševanja ter spletnega marketinga.

Na trgu je nekaj kar profesionalcev, seveda zaupati vsem, ki vam napihujejo da so marketing specialisti pa ni ravno vredno takoj verjeti.

Sam sicer na tem področju skozi raziskave ugotavljam že 10 let, podjetja pa nekatera iz danes na jutri začnejo ponujati tovrstne storitve. Seveda vse žene samo kapital - temu pa se večinoma ne reče marketing ...

Upam, da ste si skozi ta članek malce razčistili pojme in spletni marketing.
Bomo pa tudi na našem portalu namenili le del temu segmentu.

Ni komentarjev: