10/21/2008

CGP ali celostna grafična podoba

Prvi stik s stranko ali poslovnim parnetjem je definitivno celostna grafična podoba ali skrajšano CGP, kakor tudi zasledimo pri grafičnih oblikovalcih ali samouklicanih designerjih.

Vizitka, katero daste kot direktor podjetja ali predstavnik podjetja iz roke je pomemben element celostne grafične podobe. Ta podoba je izraz podjetja, ki se poistoveti z njeno identiteto. Glede na izbor barv in sam CGP je že veliko znanega. o tem kako resno je podjetje,kakšen znak - logotip ima, kaj predstavlja in kakšna je njegova vizija.

Kot dolgoletni strokovnjak iz teh področij lahko zagotovim samo dejstvo, ki je popolnoma enostavno. Kdor vam bo delal celostno grafično podobo je pomembno, da se poistoveti z podjetjem.

Razvita družba ima vrsto trakih in sorodnih podjetij kot je vašo. Le kako se boste razlikovali? Če ne z celostno grafično podobo.


Če pa razmišljate ali boste sploh imeli celostno grafično podobo vam pa lahko samo zatrdim, da je nuja iz preprostih ekonomskih razlogov.

Strošek je enkraten, sicer so grafične podobe tudi kje pa kej primernih cen. Rešijo nas slabih grafičnih improvizacij, raznih "designerjev" ter tudi iz izkušenj podjetij, ki ponujajo take storitve in prepričujejo o uspehu.

Eno dejstvo drži , dobra grafična podoba je dober temelj za naprej, ter vse potrebne aplikacije (TV oglasi, tiskani oglasi, bloki, brušure, multimedijski CD-ji)

CGP - celostna grafična podoba je izdelana kot priročnik, ki nam omogoča uporabo vsakem trenutku, ko potrebujemo elemente za pojavnost podjetja.

Ni komentarjev: