Oglaševanje od ust do ust postaja v svetu komunikacije in veliki konkurenci na trgu vse pomembnejši faktor.
Oglaševanje od ust do ust pomeni, da si ljudje izmenjujejo informacije o izdelkih ali promociji s svojimi prijatelji, znanci ali naključnimi klepetalci.
Ponekod zasledimo tudi WOM kot virusni marketing.
Potrošniki se vedno bolj poslužujejo raznih forumov, kjer tudi poiščejo mnenje o izdelkih - produktih. Seveda pa to bo čez čas postalo tudi veliko delo za urednike spletnih mest ter raznih forumov. Kajti ob taki komunikaciji, se kaj hitro začnejo pojavljati tudi vpisi pod drugimi imeni konkurence, da je njihov produkt boljši oziroma neprimerni vpisi, ki imajo tako ali drugačno nalogo verjetno ne ravno koristnih informacij.
To pa je spet prednost in po eni strani priložnost, saj bodo spletna mesta potrebovala več aktivnih urednikov ne kot za hobi ampak kar resno spremljanje objav in njihovo urejanje.
Ravno tako se človek potem vpraša iz kje sploh to izhaja: "Word of mouth" - »od ust do ust«. Po vsej verjetnosti iz časov, ko še ni bilo E-komunikacije, moderne tehnologije ... ko je sosed sosedu v drugi vasi povedal, kje imajo dober krompir.
9/21/2007
Oglaševanje: "Word of mouth" - »od ust do ust«
Avtor
lalala
za oglaševanje
02:33
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar