8/31/2007

Pravi pristop za obdržanje obstoječih naročnikov.

PONUDITE JIM VEČ!

Nedavno nazaj sem opazil, kako elegantno SIOL obdrži svoje naročnike. Tudi sam sem seveda njihov naročnik, a šele pred tednom ali dvema mi je prijatelj zaupal skrivnost.

Da je brskal po njihovi strani, ter pregledoval neke nastavitve, kako nazaj nastavi ustrezen internet ob tem pa na letel na link - VKLOPI SI POPUST.

Zanimivo, da SIOL tega sploh ne oglašuje oziroma kako drugače kar avtomatsko obračuna, če ste že toliko let njihov naročnik, pač pa si morate popust vklopiti sami. Kar je pa tudi verjetno del strategije - ko boste želeli menjati oziroma gledati, koliko so visoke cene tam ali drugje boste že našli. Prav lepo se vam bo zdelo, tako kot meni - "oni so pa res cool, sem že mislil zamenjati, pa sem se premislil :)"

Stvar deluje, je pa lep primer, kako se mora uporabnik sam malo potruditi oziroma ob pregledov cenikov, ko razmišlja ali bo prestopil k drugemu operaterju po toliko letih naleti na link, kjer si vklopi popust in še vedno ostane njihov naročnik.

Ko pa ob znesku interneta, ki ga plačujete potem z vklopljenim popustoom, ki ga imate primerjate cene še z drugimi, pa vidite, da je razlika v ceni z drugimi ponudniki zelo minimalna oziroma skoraj ista, tako da se menjati ne izplača.

Samo pomislite, pri menjavi je že nekaj birokracije, potem, da pride obstoječi iskati modem, drug priklopiti nov modem (nekateri delajo samo več ali manj dopoldan ter tam do 15h, zaradi tega pa morate že vzeti dopust...)

TO PA JE POTEM ZVESTOBA, in na tak strateški marketinški način se da obdržati marsikatero stranko.Vse več pa se v zadnjem času tudi na drugih področjih dela na tem - ponudite več kot konkurenca.

Link, za vklop popusta, ter njihova stran pa za primer na:
http://moj.siol.net/ugodnosti/popust/

Ni komentarjev: