Telemarketing smer marketinga in razni klicni centri
Telemarketing se v večini uporablja za razne odzive in analize ljudi, njihovih navad in odzivov. Največkrat telemarketing uporabljajo že za stik z obstoječimi naročniki oziroma kupci. Prav te že poznajo podjetje in njihovo ponudbo, v večini pa naleti telemarketing v drugih primerna slab odziv.
Na trgu telemarketing in klicne akcije ponuja veliko podjetij. Vse več bi lahko rekli, posebno v tem času ko je konkurenca "klicnih podjetij" velika in so klici vse cenejši oziroma v nekatera omrežja brezplačni.
Tako tudi ponudba omenjenih storitev raste. Lahko je narediti anketo ali analizo, vendar važen je odziv oziroma koliko dobite za določeno ceno. Še bolj pa v točnosti podatkov.
v veliki večini se telemarketing izvaja vzporedno z drugim medijem, kjer naš potencialni kupec oziroma obstoječi kupec že zasledi našo prisotnost na trgu ali mu celo pošljemo brušuro, letak oziroma CD.
Nato pa sledi še klic. Tak način je najučinkovitejši način v klicni stroki, saj je odziv malce večji od klasičnega klica "pravim mu tudi akviziternega klica". Ko te nekdo pokliče da ti nekaj proda. Pa po možnosti iz kakšne malce nenavadne številke.
Še en strokovni marketinški nasvet za vse tovrstne akterje. Imejte primerne in ustrezne ljudi v vašem podjetju, ki se spoznajo na posel, katerega opravljajo.
Zelo hitro se lahko dogodi, da telemarketing postane TELE MARKETING.
No če delate v marketingu in vam IQ še ni preklikal zadnjega stavka, vam lahko spodaj samo podamo besedišče
slovenskega jezika:
tele
1. goveji mladič: odstaviti, povreči tele;
rediti, zaklati tele; prodaja telet; pog.
gleda kakor tele v nova vrata zelo
neumno ali začudeno; nizko neumen je kot
tele zelo / ekspr. pojedel bi pol teleta zelo
veliko
10/28/2008
Telemarketing
Avtor lalala za oglaševanje 03:09
Oznake: oglaševanje članki
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar