Direktna pošta ali neposredna pošta je eno najpogostejših oridij, ki se jih uporablja v direktnem marketingu.
Mogoče tudi zaradi tega, ker je v oglaševanju eden najbolj "otipljivih" načinov, ki se jih izredno lahko meri.
Akcijo lahko testiramo pri odzivnosti direktne pošte glede na število poslanih pošilk ter na kakšen del ciljane populacije.
Odzivnost glede na opravljen nakup pa lahko kaj hitro opazimo v trgovini oziroma odzivnosti z akcijo.
Še enkrat pa kot opombo, če ne ločite pojma direktne pošte: Direktna ali neposredna pošta ni tista pisemska pošiljka, ki se znajde kot letak v vašem nabiralniku. Razlika med njo je, da je naslovljena.
Se pravi, tudi če imate na nabiralniku znak proti reklamam, boste direktno pošto prejeli v nabiralnik.
Podoben princip uporablja tudi podjetje, ki prodaja jogije (kot primer) -> to je direktna pošta -> naslovljena pošiljka in ponavadi še v kuverti.
10/30/2008
Direktna pošta - Marketinško orodje
Avtor lalala za oglaševanje 04:14
Oznake: oglaševanje članki
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar