10/10/2007

Projekti taki in drugačni v marketingu in nedokončano delo

Nedavno tega sem opazil v čem je bistvo in smisel oglaševanja - nedokončanih projektov ipd...

Skozi leta se človek marsikaj nauči - oziroma bolje rečeno priuči v čisto pravem poslovnem svetu.

Največ vedno naredi sama praksa ter delo na tem. V letih izkušenj sem opazil, da je bolje na straneh ter kjerkoli nič pisati v izdelavi ipd. Si predstavljate, da vašo stran ponudbo želi ogledati potencionalninaročnik. Saj je malo neresno, da je v izdelavi, kako boste imeli šele čas zaizdelavo ponudb ter svetovanje naročniku oziroma storitve, katere ponujate. Seveda je razlag več in vsak najde najboljšo razlago za to "nimamo časa – v bistvu je mogoče bolj nimamo denarja, da nekoga plačamo, ter da nam uredi tekste."

Primer ene take slovnične povedi iz neke poslovne internet strani: "Naša spletna stran - Ni še v celoti dokončana, saj sem ravnokar zamenjal design, ampak ščasoma bo bolj zapolnjena."

Enako je z vsemi ostalimi stvarmi v marketingu. Preprosto če nimate časa je bolje, da se marketinga ne greste. V današnjem svetu v marketingu dela oziroma se ga gre veliko ljudi. A le nekaj je dobrih, no ja tudi beseda dobrih ni dovolj.

Potrebno je biti najboljši.

Nedavno nazaj sem opazil tudi na nekem zaposlitvenem portalu, da je največ prostih mest, oziroma bolje bi rekli iskanega kadra - delavne sile prav v tej dejavnosti.

Več je konkurence več je potrebnega marketinga, da se dejansko stvari prodajo oziroma se vsaj približamo, če ne že dosežemo zastavljene cilje.

V marketingu oziroma bolje rečeno pri raznih projektih, narejenih na poltako ustvarimo vedno neko površnost in nezaupanje v konkretno opravljeno delo. Stvari lahko še predelujemo in predelujemo , poleg tega pa se naročnik lahko domisli še nekaj novih stvari.

No ja kakorkoli, včasih je stvari lažje prodati kot pa izpeljati.

Ni komentarjev: